|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
idealERP Nedir? |
Orta veya büyük ölçekli inşaat şirketleri
veya şirketler gruplarının tüm satın alma, şantiye, personel, finans organizasyonunu düzenleyen, bir kurumsal kaynak planlama
programıdır. |
Kısaca Özellikleri : |
Tedarikçi cari kart bilgileri ve firmayla ilgili tüm işlemler tek tıkla alınabiliyor. |
Ödemeler havuzundaki tüm planlı çek, teminat, kredi vs. ödemeleri listelenebiliyor. |
Şirket bazında, banka hesaplarındaki tüm hareket ve bilgiler anlık denetlenebiliyor. |
Alınmış tüm malzemelerin fiyat bilgileri tarih bazılında listelenebiliyor. |
Alım taleplerinde ve alımda tüm hareketlerde süreç takibi
tutuluyor ve raporlanabiliyor. |
Personel çalışma günü, hak ettiği prim, avanslar,
alacak/borçlar vb. tüm personel işlemleri yapılabiliyor. |
|
|
Gelen hakediş takibi, raporlaması, teminat mektuplarının geri alınmasında gelişmeler vs. yapılabiliyorlar. |
Süreçler işlerken onay mekanizmasında oluşan zaman kaybı, kağıt ve fotokopi masrafı ve iletişim sorunları anlık haberleşme sistemi ile ortadan kaldırıldı. |
Yapılan her hareket iptal dahi adilse sistemde kaydı olduğundan tüm işlemler rahatça raporlanabilmektedir. |
Stok takibi, malzemenin kullanımı ve artan malzemenin karşılaştırmasının yapılıp gerekli olan
şantiyeye aktarılması gibi işlemler yapılabiliyor. |
|
|
|
Ürünün modüllerini ve tüm özelliklerini incelemek için
tıklayınız... |
|
|
|
|
Detaylı bilgi
talebi, broşür isteği ve görüşme talebi için tıklayınız... |
|
|
|
|
Ürün broşürünü indirmek için tıklayınız... |
|
|
| |
|